Τί Γραφικά και Εικόνες χρειάζεται να Δημιουργήσω για τις Διαφημίσεις μου στο facebook/instagram.
Η Διαφήμιση στα Social media, όπως το Facebook και το Instagram, αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για την Προώθηση του Επιχειρηματικού σας μηνύματος. Ένα αποτελεσματικό στοιχείο αυτής της διαδικασίας είναι τα Γραφικά που χρησιμοποιείτε.
Τα γραφικά που χρειάζεστε για τη διαφήμισή σας στο Facebook/Instagram εξαρτώνται από τον τύπο της Διαφήμισης που θέλετε να δημιουργήσετε.
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα γραφικά στοιχεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια εντυπωσιακή και αποτελεσματική Διαφήμιση στα δύο αυτά δημοφιλή Social Media.
Γενικά, μπορείτε να δημιουργήσετε τα ακόλουθα είδη γραφικών:
1.Εικόνες
Οι εικόνες είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος γραφικών για Διαφημίσεις στο Facebook/Instagram. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρουσιάσετε τα Προϊόντα ή τις Υπηρεσίες σας, να πείτε μια ιστορία ή να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους χρήστες. Κάντε χρήση των χρωμάτων που ταιριάζουν με το brand σας (brand coloring).
Χρησιμοποιήστε υψηλής ποιότητας εικόνες που θα κάνουν τη Διαφήμισή σας να ξεχωρίζει. Η καθαρή και επαγγελματική εμφάνιση των γραφικών σας ενισχύει το επίπεδο εμπιστοσύνης των Πελατών σας προς την Επιχείρησή σας.
Επιλέξτε Σωστές Διαστάσεις
Δημιουργήστε διαφορετικά γραφικά για διάφορες τοποθεσίες (Feed, Stories, Διαφημίσεις στο Messenger) για να εξασφαλίσετε την βέλτιστη προβολή.
Για ανάρτηση στο Feed του Facebook και του Instagram, οι συνιστώμενες διαστάσεις είναι περίπου 1080 x 1080 pixels.
Για τις ιστορίες του Instagram, προτείνεται 1080 x 1920 pixels.

2. Προτεραιότητα στη Απλότητα
Κρατήστε τον σχεδιασμό σας απλό και κατανοητό. Η απλότητα είναι σημαντική για να προσελκύσετε την προσοχή.
Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα και ευκρινή κείμενο
Τα γραφικά σας πρέπει να είναι εύκολα ορατά και να τραβούν την προσοχή των χρηστών.
Κρατηθείτε στο θέμα
Τα γραφικά σας πρέπει να είναι σχετικά με το Προϊόν ή την Υπηρεσία που διαφημίζετε.
Σειρά Εικόνων
Δημιουργήστε μια σειρά από γραφικά που να συνδέονται μεταξύ τους (carousel), δημιουργώντας μια συνεκτική αφήγηση ή κίνηση. Αυτό μπορεί να προσελκύσει περισσότερο το ενδιαφέρον.
Χρησιμοποιήστε το Λογότυπό σας
Ενσωματώστε το Λογότυπό σας για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του Brand σας.
Δοκιμάστε Διαφορετικά Χρώματα και Στυλ
Πειραματιστείτε με διάφορα χρώματα, φόντα, και στυλ για να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα με το κοινό σας.
Διασκεδάστε με τα Εφέ
Χρησιμοποιήστε εφέ, φίλτρα, ή ακόμη και κολάζ για να δώσετε μια δημιουργική πινελιά στα γραφικά σας.
Κινητά Γραφικά (Στο Instagram)
Στο Instagram, τα κινητά γραφικά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κινούμενες εικόνες ή video που να προσελκύουν το ενδιαφέρον των χρηστών.
Διαφημιστικά Banner (Στο Facebook)
Στο Facebook, τα διαφημιστικά banner είναι σημαντικά. Εκμεταλλευτείτε τον χώρο για να παρουσιάσετε τις κύριες προσφορές σας. Χρησιμοποιήστε λιτή σχεδίαση και αποφύγετε τον υπερβολικό φόρτο πληροφοριών.
Προσαρμοσμένο για Διαφορετικά Κοινά
Κατανοήστε τις προτιμήσεις του κοινού σας σε κάθε πλατφόρμα. Οι χρήστες του Instagram ενδέχεται να ανταποκρίνονται διαφορετικά σε ορισμένα γραφικά από ό,τι οι χρήστες του Facebook. Κατανοήστε τη δυναμική κάθε πλατφόρμας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα.
3. Κείμενο
Ενισχύστε το μήνυμά σας με ένα κείμενο που ξεχωρίζει. Επιλέξτε γραμματοσειρές (fonts) που είναι ευανάγνωστες και προσαρμοσμένες στον χαρακτήρα της επιχείρησής σας. Αποφύγετε το υπερβολικό κείμενο και επικεντρωθείτε σε σύντομα, σαφή μηνύματα.
Χρησιμοποιήστε σύντομο, κατανοητό κείμενο που επικεντρώνεται στο κύριο μήνυμα της διαφήμισής σας.
Είναι σημαντικό να είναι ευανάγνωστο, οπότε επιλέξτε καθαρές γραμματοσειρές και αντίθεση μεταξύ κειμένου και φόντου.
Σκεφτείτε για λίγο σχετικά με το κείμενο που θα προσθέσετε στην εικόνα σας. Είναι καλό να είναι σύντομο, αλλά εντυπωσιακό. Χρησιμοποιήστε κεφαλαία για να τονίσετε σημαντικά σημεία.

3. Βίντεο
Τα Video είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών και να τους ενημερώσετε για τα Προϊόντα ή τις Υπηρεσίες σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δείξετε πώς λειτουργούν τα προϊόντα σας, να δημιουργήσετε μια εμπειρία για τους χρήστες ή να πείτε μια ιστορία.
4. GIF
Τα GIF είναι ένας διασκεδαστικός και δημιουργικός τρόπος για να προσθέσετε κίνηση στις διαφημίσεις σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δείξετε πώς λειτουργεί ένα προϊόν, να δημιουργήσετε μια αίσθηση επειγόντως ή απλώς να κάνετε τη διαφήμισή σας πιο ελκυστική.
Stories
Οι ιστορίες είναι ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια πιο προσωπική σύνδεση με τους χρήστες. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μοιραστείτε behind-the-scenes στιγμές, να πείτε μια ιστορία ή να προωθήσετε μια προσφορά.
Live
Το live streaming είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να συνδεθείτε με τους χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δείξετε πώς λειτουργεί ένα προϊόν, να απαντήσετε σε ερωτήσεις ή να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας.
Call-to-Action (Κλήση προς Δράση)
Ενσωματώστε σαφείς κλήσεις προς δράση στα γραφικά σας. Είτε πρόκειται για ένα κουμπί “Αγορά τώρα” είτε για ένα σύντομο και πειστικό μήνυμα που καλεί το κοινό να ανταποκριθεί, η κλήση προς δράση είναι κρίσιμη για τη μετατροπή των προβλέψεων σε πελάτες.

Ελέγξτε τους Κανόνες και τις Οδηγίες
Πριν αναρτήσετε τη διαφήμισή σας, ελέγξτε τους κανόνες και τις οδηγίες για τη διαφήμιση στο Facebook και το Instagram για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.
Με τη σωστή σχεδιασμό και δημιουργία, τα γραφικά σας μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις στο Facebook/Instagram που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΚΙΔΗΣ
Δημιουργώ Ιστοσελίδες, αναπτύσσω το Brand και το Πελατολόγιό για την Επιχείρησή σου και εκπαιδεύω επιχειρηματίες στο Internet Marketing για να αναπτύξουν την Επιχείρησή τους με απλό τρόπο.
Ευχαριστώ!!
Θα τα λέμε και απο εδώ!.